מיתוג עסקים

קונספט

כיום שההיצע גדול והביקוש קטן השוק רווי באופציות חדשות שנפתחות מידי יום לכן, עלינו להיות יצירתיים, חדשניים ומעולים ע"י מחשבה, מקצועיות בשילוב המצאות של קונספט מכירתי מיוחד.

אסטרטגיה

יש לנו קונספט חדש, מרתק, מעולה. עכשיו אנחנו צריכים לוודא שהוא פוגש את הצרכים של הלקוחות שלנו. אנחנו צריכים להבין את ההזדמנויות שיש לקונספט כזה בשוק, בהתאם למאפיינים שלו, למיקום שלו, לסטייל ולפוטנציאל הבאז שלו. כשבונים אסטרטגיה טובה לקונספט חזק, ברור וייחודי – הסיכויים שלו מרקיעים לשחקים.

שפה גרפית

עם המידע הזה, אנחנו יכולים להיכנס לסטודיו ולהתחיל את עבודת העיצוב, הסטיילינג והקריאייטיב. במשרדנו אנו עובדים עם רשת רחבה של אנשי קריאייטיב, מעצבים גרפיים, מאיירים, טיפוגרפים וצלמים בנוסף לצוות הסטודיו הבסיסי. בשיטה הזו, אנחנו תמיד נשארים עדכניים, רעננים, מקוריים, יחודיים ומדוייקים. מתוך מאות פרויקטים שנבנו אצלנו בכל תחום שהוא לא תראו שני פרויקטים דומים לכל מותג, יש את המבנה הייחודי – הקריאייטיבי, הקונספטואלי והעיצובי.