הצהרת נגישות
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.
אפשרויות הנגישות בתפריט:
- התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
- התאמה לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
- חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
- התאמות ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעי האתר
- התאמת האתר לעיוורי צבעים
- שינוי הפונט לקריא יותר
- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
- הגדלת התצוגה לכ-200%
- הדגשת קישורים באתר
- הדגשת כותרות באתר
- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
- הצהרת נגישות
- שליחת משוב נגישות
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
- מדיניות הנגישות של פייסבוק
- מדיניות הנגישות של יוטיוב
- מדיניות הנגישות של אינסטגרם
- מדיניות הנגישות של טוויטר
פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה:
- שם מלא: אביב עמר
- כתובת אימייל: info@topweb.co.il
- טלפון ראשי: 08-9377767
דרכי פנייה לבקשות והצעות ייעול בנושא נגישות
אם נתקלתם במהלך הגלישה בבעיה כלשהי בנושא נגישות אנו נשמח לקבל מכם פניה לטיפול באמצעות הדרכים המקובלות באתר ו/או ישירות לפרטי אחראי נגישות בחברה.
נגישות משרדי החברה אשקלון
מעלית- קיימת.
חניות נכים- קיים במתחם.
שירותי נכים- קיים בבניין המשרדים בקומה 2.
הכוונה- עפ"י שילוט שמתפועל ע"י חברה אחזקת הבניין
קבלת קהל- לא תתאפשר קבלת קהל ללא תיאום ואישור פגישה מראש במשרדי החברה.
נגישות פרונטלית סניף
# | תיאור הסניף / משרד | כתובת | דרכי נגישות | דלת נגישה | נגישות שמיעה | קופה נגישה | הערות |
1 | סניף ראשי | היצול 14, אשקלון | בניין משרדים | לא | לא | לא | לא מתאפשר קבלת קהל. |
הבהרה
לצערנו למרות המאמצים והמשאבים הרבים שהשקענו בהנגשת האתר ייתכן ויהיו קשיי גלישה והתכנים פחות מונגשים, מחלקת הדיגיטל שלנו מבצעת בימים אלו בדיקות והתאמות נדרשות לעדכונים השונים בחוק ולכן אם בכל זאת נתקלתם בפער בהנגשה אשר מפריע ומקשה על גלישה תקינה וקלה באתר – נשמח לקבל פנייתכם בנושא בכל דרך אל רכז הנגישות המפורט בעמוד זה, עמכם הסליחה.
תודה וגלישה מהנה.
עדכון אחרון 04/04/2023